Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Τέλος του χρόνου θα έχει παραδοθεί η μεγάλη τοξωτή γέφυρα στα Παραδείσια

Μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει παραδοθεί προς χρήση η μεγάλη τοξωτή γέφυρα Τ4 του νέου αυτοκινητόδρομου Τρίπολης – Καλαμάτας στα Παραδείσια. Χθες, το σημείο των εργασιών επισκέφθηκε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Πέτρος Τατούλης, συνοδευόμενος από τους θεματικούς αντιπεριφερειάρχες Ντίνα Νικολάκου και Φώτη Στεφανόπουλο και τον αντιπεριφερειάρχη Μεσσηνίας Γιάννη Αργυράκη, όπου είχαν συνάντηση με τους υπευθύνους του έργου και της αναδόχου εταιρείας.
Σε δηλώσεις του ο κ. Τατούλης ανέφερε ότι πλέον πρόκειται για έργο που χρηματοδοτείται αποκλειστικά από το ΔΕΠΙΝ, ενώ τόνισε πως η κατασκευή και η εγκατάσταση της γέφυρας είναι έργο εκτός παραχώρησης. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως το τμήμα αυτό του αυτοκινητόδρομου δε θα έχει διόδια.
Στην αυτοψία στο εργοτάξιο παρευρέθη ο διευθυντής του έργου κ. Ντονάς και η επιβλέπουσα μηχανικός κα Καλοφωλιά, όπως και εκπρόσωποι της ΤΕΡΝΑ Κατασκευαστική, που είναι η ανάδοχος εταιρεία.
Κατά τη συνάντηση συζήτησαν για τη συνέχιση των εργασιών στη μεταλλική γέφυρα, στο σημείο της παράκαμψης, ενώ ενημερώθηκε ο περιφερειάρχης για την εξέλιξη του έργου.
Εκείνο που επισημάνθηκε, για άλλη μια φορά, είναι πως πρόκειται για πρωτοποριακό έργο, τεχνικά ιδιαίτερα δύσκολο στην κατασκευή του, ενώ οι τεχνικοί ενημέρωσαν τα στελέχη της Περιφέρειας ότι πολλοί εκπρόσωποι κατασκευαστικών εταιρειών το επισκέπτονται, προκειμένου να παρακολουθήσουν τις εργασίες και να δουν τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.
Οι εκπρόσωποι της εταιρείας δεσμεύθηκαν στον περιφερειάρχη ότι το έργο θα έχει ολοκληρωθεί και παραδοθεί προς χρήση στο τέλος του χρόνου.
Από την πλευρά του ο κ. Τατούλης επισήμανε πως είναι πολύ σημαντικό, μετά τα όσα συνέβησαν με το έργο, ότι αυτό ανήκει πλέον στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, διότι χρηματοδοτείται από το ΔΕΠΙΝ. Κι αυτό, όπως τόνισε, δίνει απόλυτη ασφάλεια ότι θα ολοκληρωθεί κανονικά. Μάλιστα, υπογράμμισε ότι είναι εκτός παραχώρησης. Η εν λόγω δήλωση ξεκαθαρίζει προφανώς και το θέμα των διοδίων και πως δεν υπάρχει περίπτωση να μπουν σε αυτό το τμήμα.
Επίσης, τονίστηκε ότι το έργο κατασκευάζεται από ελληνική εταιρεία, με Έλληνες μηχανικούς και τεχνίτες.

Πηγή: tharrosnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου