Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Υποτροφίες για μεταπτυχιακές σπουδές από τη Μεσσηνιακή Αμφικτυονία

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΗ ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑ                                Καλαμάτα 26-2-1014
Πληρ. Π. Μπαζίγος 6977948911                                                         

ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΣ ΓΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΓΙΑ  ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ

Η Μεσσηνιακή Αμφικτυονία άνοιξε το δρόμο και σε Έλληνες για τη λήψη υποτροφιών σε  μεταπτυχιακές σπουδές στο VON KARMAN INSTIΤOUTE for Fluid Dynamics, στο Βέλγιο.
Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν πτυχίο μηχανικού, πενταετούς φοίτησης (3 ετών BS + 2 ετών MS) από ένα ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο ή ένα κράτος μέλος του ΝΑΤΟ από αμερικανικό, καναδικό ή Τουρκικό Πανεπιστήμιο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ανοίξουν την ιστοσελίδα https://www.vki.ac.be, να αναζητήσουν πληροφορίες και να υποβάλουν αίτηση. Οι αιτήσεις πρέπει να έχουν υποβληθεί μέχρι την Απριλίου 2014.  Η αίτηση είναι διαθέσιμη ως αρχείο pdf ή σε αρχείο zip. 
Οι υποτροφίες, οι οποίες καλύπτουν τα έξοδα διαβίωσης, είναι διαθέσιμες για τους πολίτες από το Βέλγιο, Τσεχική Δημοκρατία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ισλανδία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Νορβηγία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ισπανία και Τουρκία. οι υπότροφοι δεν καταβάλλουν δίδακτρα.
Οι απόφοιτοι του VKI Research Master  σταδιοδρομούν σε υπηρεσίες έρευνας της βιομηχανίας (Airbus, Automotive, General Electric,  Rolls-Royce, SNECMA, ...), σε κυβερνητικές υπηρεσίες και διεθνή ερευνητικά κέντρα (DLR, ESA, NASA, ONERA, ...), ή μπορούν να  συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους σε ένα διδακτορικό πρόγραμμα.
Το ερευνητικό πρόγραμμα Master του Von Karman Institute (VKI) είναι ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ενός έτους σε επίπεδο «Master μετά Master" (VKI Diploma Course). Θα δοθούν περίπου τριάντα πέντε (35) υποτροφίες, σε μηχανικούς και επιστήμονες από δέκα ή περισσότερες χώρες που θα  συμμετάσχουν στο πρόγραμμα. Στους μεταπτυχιακούς  προσφέρεται μια μεγάλη ποικιλία από εξειδικευμένα μαθήματα, σχετικά με διάφορες πτυχές της μηχανικής των ρευστών και τους δίνεται η ευκαιρία να εκτελέσουν ένα προσωπικό ερευνητικό έργο, υπό τη στενή καθοδήγηση από μέλη του διδακτικού προσωπικού. Το έργο μπορεί να είναι πειραματικό, θεωρητικό ή με αριθμητικό χαρακτήρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου