Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Παραίτηση του Προέδρου του Συλλόγου Άνω Δωριτών

Κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Άνω Δωριτών «ΤΟ ΣΟΥΛΙΜΑ», στο επί της οδού Βελεστίνου 26, Αμπελόκηποι, γραφείο του Συλλόγου κατατέθηκε η ακόλουθη επιστολή παραίτησης του προέδρου του Συλλόγου Κώστα Βασ. Πάλλα:

Προς
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Του Συλλόγου Άνω Δωριτών
«ΤΟ ΣΟΥΛΙΜΑ»
Ενταύθα

Κύριοι,
Ως καλώς γνωρίζετε, κατά τις προσφάτως διενεργηθείσες Αυτοδιοικητικές εκλογές είχα θέσει υποψηφιότητα Δημοτικού Συμβούλου στο συνδυασμό «ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ» της κ. Ελένης Αλειφέρη – Καραθανάση, επειδή πίστευα και πιστεύω ακραδάντως ότι ήταν η καταλληλότερη και εμπειρότερη να υπηρετήσει τον νεοσύστατο Δήμο Οιχαλίας, στον οποίο εντάχθηκε και ο Δήμος Δωρίου και κατ’ ακολουθίαν ως Τοπικό Διαμέρισμα και το ιστορικό χωριό μας, το Άνω Δώριο Τριφυλίας.
Κατά τις εκλογές αυτές, σημαντική μερίδα των συμπατριωτών μας δεν απεδέχθη την υποψηφιότητά μου αυτή και εξεδήλωσε δια της ψήφου της την αντίθεση της προς το πρόσωπό μου.
Κατόπιν αυτών, θεωρώντας ότι έχω χάσει την «δεδηλωμένη», δηλαδή την απόλυτη πλειοψηφία των συμπατριωτών μας, τουλάχιστον αυτών που εψήφισαν κατά τις εκλογές αυτές, υποβάλλω την παραίτησή μου από την θέση του Προέδρου και του Μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου, επειδή πιστεύω ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο, θα υπηρετηθούν καλύτερα τα συμφέροντα του Συλλόγου και του χωριού μας.
Η απόφασή μου αυτή, είναι οριστική και αμετάκλητη.
Επειδή, επί 29 συνεχόμενα χρόνια θεωρούσα τον Σύλλογο, ως το «τέταρτο παιδί μου» και αφιέρωσα ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου για την επιτυχία του, ίσως περισσότερο και απ’ αυτό που αφιέρωσα στην οικογένειά μου, εύχομαι κάθε επιτυχία στη νέα Διοίκηση του Συλλόγου και πιστεύω ότι η ιστορία θα κρίνει την αγάπη και την προσφορά του καθενός μας στον Σύλλογο και στο χωριό μας.-

Κώστας Βασ. Πάλλας
τ. Πρόεδρος Συλλόγου